Ett besök på akuten ~

Hej! Dagen blev inte alls som planerad. På morgonen gick jag till hälsovårdarna,
eftersom jag haft smärtor mellan rävbenen typ. Och då kom hon fram till att jag eventuellt
kunde ha lunginflammation då jag är så förskyld och har så tungt att andas.
Så då fick jag tid till akuten klockan halv 3. Så jag hade lektioner som vanligt tills det.
Sen åkte jag till akuten i hopp om att jag inte skulle ha några allvarligare fel.
Satt där en bra stund, röntgade mina lungor, tog blodprov och massa sång läskigt.
Efter en och en halv timme kom vi fram till att jag inte hade lunginflammation.
Utan jag kunde ha magkatarr och då fick jag medicin till det.
Fick även slemlösande brustabletter då jag har så tungt att andas.
Så såg min dag ut idag! Missade första teorilektionen också! :/
Nu ska jag iallafall sitta och chilla en stund och sen ta itu med läxorna!
Vi ses senare! Pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Emilia

sv: Tack, jag gillar den supermycket! :D



Usch, det är så jobbigt att vara sjuk :(

2010-08-25 @ 19:29:06
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0