Älskade ängel ♥ ~

God morgon!
Sitter och snorar som fan. Vakna upp och kände riktigt hur täppt jag va i näsan.
Detta låter inte bra, jag har inte tid att vara sjuk! Så jag ska klä på mig varmt,
dricka massa te och snyta mig massor. Då borde jag bli frisk snart eller hur? :)
I skolan idag har jag 2xKemi, 2xSvenska och 2xEngelska.
Tråkigt eller hur? Dock ska vi experimentera lite på kemi så de timmarna går snabbt!
De två svenska timmarna kommer gå rätt snabbt också då vi skriver essä.
Engelska kommer dock gå segt.. Men sen efter det får jag åka hem!
Och senare ikväll har jag min första riktiga sånglektion, wooh! Spännande (;
Men nu måste jag göra mig klar! Vi ses senare! Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

trevligt!

vilken fin katt!

2010-08-24 @ 07:15:35
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Anneli

godmorgon =) hur mårs det här då:D? kram!

2010-08-24 @ 08:08:43
URL: http://annelijeannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0