So pour the champagne <

Hej!
Vakna nyss med en riktig jävla huvudverk.
Har däremot nästan gått om nu så det ska nog gå bra.
Är deprimerad på grund av vädret och de säger att det ska hålla på så här hela dagen.
Gör det de, så blir jag ännu mer deprimerad. Jag vill ha sol! :<
Jag hatar våren. Allt skräp som varit under snön kommer fram.
Och allt är så trist, gräset är brunt och det regnar hela tiden. Tråkigt!
Det ända bra är då det kommer upp fina vårblommor,
och att det närmar sig sommar! Sommar ska det va! <3
Annars så har jag två biologi, en finska, en håltimme och en engelska idag.
Och då kommer mamma efter mig så ska vi och köpa ingredienser till sushi!
Tror att jag blivit beroende av sushi, går och tänker på det nästan hela tiden, haha!
Men lär man sig göra det på rätt sätt, finns det inget godare ;> Mums!
Iallafall, sen ikväll blir det fest, det är ju valborg! :D Men vart man ska va,
det är frågan.. Det kommer antagligen regna så "kullen" låter inte så bra.
Vi får se hur det blir! Nu måste jag iallafall göra mig klar för skolan!
Vi ses! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0