Ris i frutti o_O

Hej!
Kom nyss hem från skolan. Fick ut proven från förra perioden idag.
Gick väl rätt bra i alla tyckte jag. Mellan 8 och 9.
Nu tänkte jag iallafall äta nåt mellanmål och sen slappa lite.
Har inget speciellt att göra idag då intensiv-gymnastiken har slutat ;<
Kanske ska öva lite på att sjunga lite låtar som jag ska sjunga på musiklinjens
konsert som är någon gång i slutet på maj? Låter väl kul? ;p haha.
Men men, ska äta en risifrutti nu. Btw, är det bara jag, eller är det ett väldigt
konstigt och fult ord? :p om man säger risifrutti typ tre gånger undrar man bara,
hur fan kom de på ett så här fult ord? xD haha ;p
Men! Vi ses senare! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0