*pew pew* (^_^)

Favorit i repris, jag älskar den här bilden! :D Så söta påskägg jag målat :>

God morgon!
Är sjukt trött just nu, skulle bara vilja krypa i sängs igen.
Men alla vet ju att det inge går *jädrans skola*..
Ibland önskar jag verkligen att skolan kunde börja runt 11 istället.
Eller det kanske skulle bli likadant ändå. Man vaknar kl 9,
slutar skolan klockan 5, kommer hem och gör allt det man gör.
Åså går man och lägger sig 12 åså upprepar sig mönstret igen,
så det kanske är bäst som det är ;p haha.

Iallafall, har bara två riktiga timmar idag. Har två religion och en håltimme.
Sen efter maten har vi provutgivning, yay, och det är i två timmar.
Så då slutar jag två timmar tidigare eftersom vi inte har någon musik :<
Jävla högstadium som ska låna alla instrument och grejer -.-
Iallafall! Måste fixa mig klart för skolan nu, vi ses senare! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0