Onsdag morgon ~

God morgon!
Hade nyss en incident med brödrosten.. Jag lade i ett för stort bröd,
så då jag skulle ha ur det ur rostaren gick det sönder :(
Va tvungen att ta ur brödet med en gaffel, haha.
Men det gick iallafall att äta som tur va, även om det va i små bitar.. ;D

Har inte direkt nån rolig dag idag, dubbeltimme i matte, en historia,
en svenska, en håltimme och sen två musik <3
även om jag har musiklinjen har jag allt för lite musiktimmar,
då jag får in timmarna får ingen annan in dem så då blir det ingen musik.
Och då alla andra har musik valt så har jag något annat jag måste läsa ;s
Jobbigt.. Men iallafall, måste fixa mig klart nu! Vi ses senare idag <3

Kommentarer
Postat av: E L I N A

har du kollat på topshop och lindex? Där har jag sett bustiers!

2010-04-07 @ 12:24:32
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/
Postat av: Gabriella

tycker ja me :)

2010-04-07 @ 13:55:32
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0