Longing for summer ~

God morgon!
Har två håltimmar nu från morgonen så sitter här och tar det lugnt nu.
Då jag kommer till skolan har jag 2 finska, en engelska och två religion.
Världens sämsta timmar. Den här perioden suger, även om det är den bästa.
Jag menar: Bara skit timmar, men det är ju sista perioden!
Tänk, efter dessa sex veckor är det lov! <3 Och sen börjar jag trean i gymnasiet!
Och sen i oktober får jag mitt körkort :D Och gör antagligen en till piercing,
och en till tatuering ;) Mohaha! Jag älskar tatueringar och piercingar <3
Jag ser verkligen fram emot sommarlovet och resten av året.
En bild från förra sommaren. Observera "månen" på bilden.
Har ingen blekaste aning om det är månen, solen eller vad det är.
Men det är sjukt coolt iallafall ;>

Kommentarer
Postat av: Neha

Fina bilder:D



2010-04-22 @ 09:12:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0