J**** svenska uppsats!

Hej!
Engelska provet gick väl som vanligt, ganska bra.
Läsförståelsen va sjukt tråkig som vanligt ;p haha..
Mamma kom iallafall hem tidigare från Vasa,
så hon kom och hämtade mig nästan direkt efter att jag skrivit provet.
Kom hem, käkade lite pizza som mormor hade gjort,
kollade facebook och gjorde vad jag gjorde då i nån timme ;p
Då började jag skriva på svenska-uppsatsen, har skrivit i tre timmar!
Kom ingen väg hur jag än försökte, så mamma fick sätta sig ner,
läsa igenom det hela och sen säga vad hon tyckte.
Men nu är den ganska så nära klar, kanske något smått att fixa..
Ska iallafall göra två kopior på det imorgon och ge det till läraren.
Men vi får väl se om jag får nåt bra vitsord i det.. haha ;p
Tror nästan jag ska färga mitt hår mörkt igen..
Men nu ska jag läsa lite och sen spela lite bas ;p Vi ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0