I can still hear the waves rippling ~

Jag älskar den här bilden. Den är från förra sommaren :)
God morgon :)
Sitter och äter frukost nu, en bulle och mjöd ;p
Jag vet att min frukost alltid inte är så bra, men jag ska köpa hem cornflakes!
Tycker det är så tråkigt att bara äta mackor varje morgon.
Jag behöver variation! :D haha. Lite kräsen måste jag få va! :)
Idag har jag skola tills klockan 13:20, då kommer mamma efter mig.
Sen efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Kanske läsa de jädrans finska novellerna så jag har det gjort?
Usch vad tråkigt, kommer inte fatta någonting av det! :(

Men men, måste göra mig klar för skolan nu!
Vi ses senare idag, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0