Today and tonight ~

Tjena tjena :>
Då jag kom till skolan imorse visade det sig att jag inte hade
nån musik idag! Så jag skulle ha fått sova tills jag vaknat
och sen åkt till skolan till 11;45. Typiskt! Hatar när inte lärare berättar
att dom är sjuka eller på något annat sätt inte kan ha lektion!
Men iallafall så satt jag och läste i "Dead until dark" och pratade
med några stycken som också hade håltimme, mysigt. x)
Hade bara en ordentlig timme idag i skolan, eftersom ena timmen
va lucia och sjöng för oss :D Det lät faktiskt lite falsk ibland,
men så går det då man tar in tjejer som inte kan sjunga, haha.

(min älskade lucia, Jennifer :D ♥)

Nu sitter jag iallfall och väntar på att klockan ska bli ~7 så adde kommer hit.
Vi ska ju och äta till en restaurang och fira vår 2års dag :>
Sen ikväll blir det idol, så jäkla spännande!
Hoppas och tror på att Calle tar hem segern ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jätte fin bild!

2009-12-11 @ 20:48:41
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0