Onsdaaag :D

Godmorgon!
Är sjukt glad fast jag har två timmar finska på morgonen,
jag ska ju och shoppa idag! Finns inget roligare ♥
Skulle vara perfekt om man inte hade nåt som säger "stop!",
idag är det mamma som säger det., tur det iallafall,
för skulle jag vara tvungen att betala allt själv skulle jag inte få nåt!
Haha, så är det att vara fattig studerande :p

Men iallafall, jag kommer antagligen inte uppdatera på hela dagen,
så jag lovar att uppdatera direkt då jag kommer hem!
Om vi inte kommer hem så sent att jag måste åka direkt till gympan, haha.
Men vi ses så länge! Ha de bäst, pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Shopping gör vardagen lite roligare!

2009-12-09 @ 13:41:00
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0