Jul & flunssa


God morgon på er läsare!
Idag välkomnar vi den första december och en längtan till jul ;)
Vi välkomnar också en förskyldning till mig..
Sitter här nu och väntar på att få åka till skolan, host,
och snor rinner från min näsa och min hals känns som vassa knivar.
Vi ska få svininfluensa vaccinet idag, men jag är inte så säker på om jag får
ta det då jag håller på att bli sjuk ;s Oj oj oj..
Jag blir antagligen tvungen att skippa gymnastiken idag också,
jag orkar bara inte dansa zumba idag då jag känner mig så här..
Men men, ska mäta feber nu och sen om jag inte har feber,
ska jag åka iväg till skolan och se om jag får ta vaccinet
och sedan ha två religionstimmar och sen 3 håltimmar..
Vi ses! Ha en bra dag och första december ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0