hemma från vasa nu!

Hej!
Nu är jag äntligen hemma, men snart bär det iväg igen!
Ska snart på intensivgymppa, det är sista gången före jul ikväll :o
Annars fick jag det mesta från shoppinglistan inhandlat idag.
Tog mig 2 timmar att leta efter en svart klänning som jag ville ha på
julavslutningen! Och ett rosa bälte fanns det inte.
Och den heta korsetten från h&m va skitsvår att få på, så palla inte köpa den.
åså hitta jag bara tre julklappar.. så vet inte vad och när jag ska köpa till alla andra!
(Köpte blandannat ett puder, en primer, en svart klänning,
en bok på engelska (första boken av True Blood), julklappar och mat!)


Men men! Ska försöka äta en macka nu eller nåt och sen åka på gympa!
Vi ses senare! Ha det bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ladd opp in bild åv klänningen sedan :D

2009-12-09 @ 18:45:45
Postat av: Sofia

SV; Ah ska kolla in den hemsidan dårå!



Vilken är korsetten från HM?

2009-12-09 @ 20:49:21
URL: http://sofiakiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0