blaablaabla...

Hejsan!
Va hemma från skolan idag, mådde inte så bra då jag vakna.
Har haft ont i huvudet och i halsen hela dagen men just nu har jag mest huvudverk.
Men det kan bero på att jag kollat 6 avsnit med The vampire diaries,
måste erkänna att det faktiskt är en riktigt bra serie!
Enda problemet nu är att jag har inga mer vampyr serier att kolla,
iallafall inte förräns det kommer några nya avsnitt, buhu! :(
Vad ska jag nu göra då jag har tråkigt och är sjuk?
Kolla om jag hittar nån annan vampyr serie? Antagligen ;)

Btw, för er som undrar, inga skor idag heller!
Börjar bli riktigt j*vla förbannad på den här posten..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men sjukt att du inte får dem! Nelly borde ju vara snabba tycker man, hur länge har du väntat?

2009-12-03 @ 15:23:01
URL: http://sofiakiller.blogg.se/
Postat av: emma

Kikar in=)

2009-12-07 @ 14:58:30
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0