5 things about me!


1. Jag är väldigt besatt av att olika nummer skall vara jämna eller sluta på 5.
Till exempel volymen på en stereo (Det ska vara 10,12 eller 15)
eller antalet djur i olika spel (2,4 eller 5) och så vidare..
Det är faktiskt väldigt irriterande ibland, haha.

2. Jag håller mina känslor inne ända tills jag exploderar och får ett utbrott.
Alla säger att jag ska försöka lösa problemen då de kommer,
men hur skall man kunna lösa ett problem om personen som bidrar till problemet
vägrar att reda ut det? Och då blir det så att man samlar på sig alla känslor
och exploderar då man är full av irritation och hat.

3. Jag älskar att äta pepparkaksdeg.. speciellt vit pepparkaksdeg ♥
Det är mycket mycket godare än gräddade pepparkakor!

4. Jag kan inte bestämma mig vad jag vill utbilda mig till efter gymnasiet.
Det står mellan inredningsarkitekt, advokat och lågstadie lärare.
Och vart skall jag studera?! I sverige så jag slipper finskan?
Eller i helsingfors eller åbo så jag tvingas lära mig finska?
(Ganska lätt val om man tänker på hur sjukt dålig jag är på finska..)

5. Då jag gick i högstadiet trodde hälsovårdarna att jag hade anorexia.
Jag hade gått ner ca 10 kilo i vikt, var smal som ett benrangel och var underviktig,
men ändå åt jag hur mycket som helst! Rätt sjukt då jag tänker tillbaka.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0